twitter facebook email

esmaspäev, 12. august 2013

Natuke blogist ja minust.

Hei,

olen  Kaarel Virroja ning hakkasin pidama blogi, milles jälgin äikest ja üldse ilma ja ilmastikku. Hetkel tahan teada,  kas blogi nimi sobib või peab seda muutma - eks seda valite teie.
Endast: Olen 15-aastane ja pärit Haapsalust. Hakkasin tegelema äikesega käesoleva aasta märtsis, kuid tihedamalt juuni algul. Praeguseks olen soetanud omale hea sõbra Jüri Kamenik, kes õpetab mind nii, kuidas jaksab ja praeguseks olen päris palju meteoroloogiat selgeks saanud.
Ma loodan, et ma saan teile olla siin heaks niiöelda õpetajaks või siis küsimuste vastajaks: kui teil peaks tekkima mõni küsimus, siis võite seda julgelt küsida. Jüril ja minul on ka tehtud foorum nimega Äikesehuvilised, millega saab liituda iga huviline ning uurida äikese kohta. http://aikesehuvilised.eu
Lisan siis juurde blogist:
Kust tuli idee teha blogi?

Vaatasin, et Jüri teeb päris huvitavalt oma blogi ilma kohta ja tekkis ka endal huvi teha blogi ja jagada teiega pilte, teadust ning uusi asju.
Mis hakkab blogis olema?

Blogisse lisan kindlasti pilte äikesest ja videoid ning informatsiooni selle kohta, kus praegu võib äike tekkida ja millal ning kus on seda oodata.

Loodan, et see vastas mõnedele teie küsimustele ja rääkis veidi minust siis. Toredat lugemist ning minu blogi jälgimist!

0 kommentaari:

Postita kommentaar